Sayfanın başına ulaştınız.

Bize Ulaşın

Teknik Destek ve Servis Randevusu

Yaşadığınız problemleri en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Destek Al
İletişim Formu

Aşağıdaki formu doldurarak sorularınızı bize iletebilirsiniz. En kısa sürede size yanıt verilecektir. İşaretli alanların doldurulması zorunludur.

Grundig ürünleri ile ilgili her türlü soru, görüş ve önerileriniz için bize yazabilirsiniz.
Bizlerle iletişime geçmeniz dolayısıyla elde edilen kişisel verilerinizin işlenmesine yönelik ayrıntılı bilgilere Aydınlatma Metni üzerinden ulaşabilirsiniz
Mesajınız İletildi

Teşekkür ederiz.

ADRES

Caferağa Mahallesi Albay Faik Sözdener Caddesi
No:19 34710 Kadıköy/İstanbul
ÇALIŞMA SAATLERİ: 7/24

KAYITLI ELEKTRONİK POSTA (KEP)
arcelikpazarlamaas@arcelikpazarlama.hs02.kep.tr

Sıkça Sorulan Sorular


Grundig ile Nasıl İletişime Geçebilirim?
Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden yaşadığınız problemleri en güvenli ve hızlı şekilde birlikte çözebilir, servis randevusu oluşturabilirsiniz.

Grundig Müşteri Hizmetlerinden Hangi Konularda Destek Alabilirim?
Ürünlerimiz, garantileri ve servislerimizle ilgili tüm konularda destek alabilirsiniz.

Grundig Müşteri Hizmetleri Aracılığıyla Teknik Servis Randevusu Alabilir miyim?
Dilerseniz 0850 210 0 888  numaralı Grundig Çağrı Merkezi Hattı’nı arayarak bilgi ve destek alabilir ya da Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden kolaylıkla randevunuzu oluşturabilirsiniz.

Grundig Müşteri Hizmetleri Çalışma Saatleri
7/24 WhatsApp Destek Hattı üzerinden 7 gün 24 saat destek ekibimizle görüşebilir ya da Teknik Destek ve Servis Randevusu üzerinden 7 gün 24 saat servis randevusu oluşturabilirsiniz.